Communicatietrainingen
Voor sociale makelaarsorganisatie Me’kaar in Utrecht verzorgde ik een introductietraining Empathisch Communiceren voor hun werk in de wijk Zuilen.

Voor ZZP’ers, jongerenwerkers en professionals in Utrecht Zuilen gaf ik een workshop Empathisch Communiceren bij je werk (in de wijk).

Voor Movisie gaf ik een training over omgaan met agressie en geweld aan jongeren.

Voor Kleinkunst BSO Utrecht gaf ik pedagogisch medewerkers een training Empathisch Communiceren met kinderen.

Online media

Voor de nieuwe website van de Dukenburgse Taxi Centrale in Nijmegen en voor Mayke Tours schreef ik alle SEO-teksten en voor Trailrunning Elba schreef ik Over trailrunning op Elba, Over ons en een uitgelichte reisbestemming.

Reviews:

Richard Menting van Trailrunning Elba: ‘Zeer prettig om mee samen te werken en levert naast de gewenste teksten ook een extra service met tips en suggesties voor je bedrijf/website. Volgende keer als ik weer teksten nodig heb, zal ik weer voor Open Contact Training & Communicatie kiezen.’

Samim Zalmay van Taxi Centrale Dukenburg: ‘Kwalitatief goede teksten. Mijn verwachtingen zijn waargemaakt. Stelt veel vragen om zo duidelijk mogelijk teksten te schrijven. Dit is een pluspunt.’

Mayke Schrijnemakers: ‘Annemiek is zeer behulpzaam, denkt met je mee en correct. Haar schrijfstijl is zeer enthousiast en ik heb er heel veel profijt van. Ik zou het iedereen kunnen aanraden. Een toppertje!’

Voor HRM-adviesbureau Meurs HRM zette ik de social media kanalen op (Twitter en LinkedIn) en bouwde deze verder uit. Daarnaast ontwikkelde ik informatieve en inspirerende content (klantcases, video-interviews en nieuwsberichten) voor de corporate website. Daarnaast ontwikkelde ik in samenwerking met een webdeveloper een nieuwe website voor lead generation met daaraan gekoppeld een online bulletin (binnenkort live).

Voor Randstad Professionals schreef ik een serie blogs rondom de Nationale CQ-Test voor klantadviseurs.

Ik blog over mijn eigen ervaringen met Empathisch Communiceren in het contact met mijn familie, vrienden, kennissen en collega’s. Daarnaast voer ik het content management over de Facebook-pagina van EmpathieWorkshops.

Nieuwsbrieven & Magazines
Voor Meurs HRM voerde ik de redactie over de kwartaalnieuwsbrief en de eNieuwsbrief Anders Werken, was ik verantwoordelijk voor de inhoud en de productie, interviewde ik klanten en relaties en schreef ik artikelen. Door mijn vermogen om me te verbinden met de visie van een organisatie heeft Meurs HRM een sterke positie verkregen in het veld.

Als eindredacteur van UIT!, de 100 pagina tellende glossy van NFN, zette ik samen met de hoofdredacteur, collega’s en freelancers het bladconcept om in een magazine en begeleidde ik freelancers, de vormgeving en het drukwerk.

Als hoofdredacteur van Weleda Berichten, het consumentenmagazine van Weleda Nederland, stelde ik de standaard van de communicatie hoger, bracht ik de visie en missie van het bedrijf naar buiten, interviewde ik inspirerende mensen in het Duits en Engels, schreef en redigeerde ik artikelen, begeleidde ik de vormgeving en het drukwerk, maakte ik (buitenlandse) reportages over de herkomst van grondstoffen en had ik prikkelende ideeën voor ethisch verantwoord ondernemen.

Folders & brochures
Voor Meurs HRM schreef en redigeerde ik commerciële en informatieve content (folders, brochures, leaflets, klantcases, whitepapers, blogs).

Voor Weleda Nederland verzorgde ik de teksten en redactie van het promotiemateriaal, zoals folders en brochures.

Share Your Thought