Staat uw klant werkelijk centraal?
Wilt u een website waarop uw klanten centraal staan? Die klanten gemakkelijk kunnen vinden als ze een vraag of probleem hebben? En waarop ze vlot hun weg kunnen vinden/actie kunnen ondernemen om hun behoefte te vervullen?
- Wilt u uw klanten inspireren over uw diensten of producten? Bijvoorbeeld met een productomschrijving die ingaat op hun behoeften? Of een klantcase die helder is over waar u als bedrijf voor staat?
- Wilt u in uw klachtafhandeling écht laten zien dat u uw klanten, patiënten of cliënten serieus neemt en naar hen luistert?
Open Contact staat voor empathische teksten die relevant – en dus online goed vindbaar – zijn en die direct duidelijk maken waarvoor klanten bij u terecht kunnen. Ze stimuleren klanten om actie te ondernemen. En teksten die inspireren door helderheid over waar u als organisatie in gelooft. Zowel op websites en social media als in nieuwsbrieven, magazines, folders en brochures.
Open Contact Communicatie biedt:
- Kwalitatief goede, duidelijke (web)teksten
- Echte klantgerichtheid door empathische teksten
- SEO-teksten voor een betere vindbaarheid via Google
- Tips en advies over gebruiksvriendelijkheid
Klantgerichte tekst nodig?
Bel nu 06 518 35 227